Caramel.ler
Després d'una setmana cuidant el nostre arbre i regant amb aigua i sucre... L'arbre caramel.ler ens fa fer un regal!!!!
Benvingudes i benvinguts al blog de la Classe de 6È B d'Educació Infantil . Aquí trobareu tot allò que feim a l'escola. Desitgem que us agradi!