Cançó "Ous i bunyols "

 Famílies, aquest dies a classe hem estat cantant sa cançó "Ous i bunyols". Com hi ha alguns fillets/es que la canten a casa  si no la sabeu vos pas s'enllaç per poder sentir-la i canta amb ells. 

https://www.youtube.com/watch?v=FnuM62KbHbs 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog