Cançó "Ous i bunyols "
Famílies, aquest dies a classe hem estat cantant sa cançó "Ous i bunyols". Com hi ha alguns fillets/es que la canten a casa si no la sabeu vos pas s'enllaç per poder sentir-la i canta amb ells.
Famílies, aquest dies a classe hem estat cantant sa cançó "Ous i bunyols". Com hi ha alguns fillets/es que la canten a casa si no la sabeu vos pas s'enllaç per poder sentir-la i canta amb ells.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada