LA CASTANYERA

 Aquests dies a classe esteim escoltant dites de tardor, observam materials de tardor i cantam cançons. Una de ses que més els hi agrada als peixos és sa de la castanyera. Per això avui ens hem disfressat de castanyers i castanyeres. Una xalada!








Vos deix sa cançó per si la voleu cantar i ballar amb ells i elles. 




Comentaris