LA CASTANYERA
Aquests dies a classe esteim escoltant dites de tardor, observam materials de tardor i cantam cançons. Una de ses que més els hi agrada als peixos és sa de la castanyera. Per això avui ens hem disfressat de castanyers i castanyeres. Una xalada!
Vos deix sa cançó per si la voleu cantar i ballar amb ells i elles.


.jpg)

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada