Nom de la classe.

 Benvolgudes famílies,

després de unes quantes setmanes de rallar i pensar quin podria ser el nom de la nostra classe al final ja en tenim un!

El primer que vam fer per anar agafant i descartant idees va ser anar a veure els noms de les altres classes. A l'escola hi ha la classe de la granja, la classe dels avions, la classe dels unicorns i la classe de les tortugues i les flors. 

Després d'unes quantes converses vam fer una primera pluja d'idees i van sortir quatre opcions:  

Classe dels solets, classe dels dofins, classe dels peixos i classe dels pops.

A partir d'aquí vam començar les votacions i a la primera votació van quedar eliminats els dofins i els pops. 



    

Finalment després de deixar uns quants de dies per reflexionar, la votació final va quedar de la següent manera: 
Classe dels sols: 3 vots
Classe dels peixos: 9 vots.

Així dons la nostra classe és la CLASSE DELS PEIXOS!





















Comentaris

Entrades populars d'aquest blog