Nom de la classe.
Benvolgudes famílies,
després de unes quantes setmanes de rallar i pensar quin podria ser el nom de la nostra classe al final ja en tenim un!
El primer que vam fer per anar agafant i descartant idees va ser anar a veure els noms de les altres classes. A l'escola hi ha la classe de la granja, la classe dels avions, la classe dels unicorns i la classe de les tortugues i les flors.
Després d'unes quantes converses vam fer una primera pluja d'idees i van sortir quatre opcions:
Classe dels solets, classe dels dofins, classe dels peixos i classe dels pops.
A partir d'aquí vam començar les votacions i a la primera votació van quedar eliminats els dofins i els pops.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada