PSICOBÀSQUET
Aquesta setmana hem tingut la visita d'es Club Bàsquet Es Castell, són el club de bàsquet del poble i enguany han iniciat l'activitat de psicobàsquet per fillets/es d'educació infantil.
L'objectiu de l'activitats és que els infants s'ho passin bé mitjançant jocs psicomotrius i d'iniciació al bàsquet. Per aquest motiu ens han fet sessions informatives a l'escola per donar a conèixer el que fan i a ser possible fer créixer el grup.
Les sessions les han duit a terme n'Hugo Sampedro i en Rafa Gómez (monitor del grup). En Rafa és entrenador de bàsquet, mestre d'educació musical i jugador del primer equip del club.
Les sessions de psicobàsquet són dilluns i divendres de 17h a 18h . Per més informació i inscripcions vos podeu posar en contacte al telèfon 651909939.






.jpg)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada