Han arribat els Reis!!!!!

 Quina alegria i quins nirvis avui matí quan hem entrat a sa classe!

Després d'haver tirat sa carta a sa bustia reial, ses Majestats, els Reis d'Orients, s'han enrecordat de noltros i ens han deixat un bon nombre de regals per sa classe dels peixos. 













Comentaris

Entrades populars d'aquest blog