Han arribat els Reis!!!!!
Quina alegria i quins nirvis avui matí quan hem entrat a sa classe!
Després d'haver tirat sa carta a sa bustia reial, ses Majestats, els Reis d'Orients, s'han enrecordat de noltros i ens han deixat un bon nombre de regals per sa classe dels peixos.








Comentaris
Publica un comentari a l'entrada