Sant Antoni

El dilluns 16 de gener vam celebrar Sant Antoni amb jocs populars i torrada de sobrassada.





Els alumnes de P3 a 4t van realitzar una mena de gimcana de jocs populars i tradicions menorquines (es van agrupar els alumnes de P3 a 2n per una banda i els de 3r i 4t per l'altra) i van menjar sobrassada torrada gràcies a la col·laboració de l'APIMA.

AQUÍ podeu veure algunes fotos dels jocs i activitats que vam dur a terme.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog