CARNAVAL CARNAVAL!
Dins sa classe ja hem començat a celebrar el carnaval! Hem muntat un raconet de disfresses i sempre hi ha algun personatge disfressat que passeja per dins sa classe.
No vos podeu imaginar com és de divertit!Dins sa classe ja hem començat a celebrar el carnaval! Hem muntat un raconet de disfresses i sempre hi ha algun personatge disfressat que passeja per dins sa classe.
No vos podeu imaginar com és de divertit!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada