CARNAVAL

El dia de Carnaval va ser un dia de festa que vam poder compartir primer amb els companys de classe, després amb els amics i amigues de la classe dels Cavalls fent una bereneta tots junts i per acabar fent una festa amb les famílies que va ser d'allò més divertit!

Gràcies a tots per fer-ho possible. 






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog