Ens maquillam de Carnaval!

Avui ha vingut sa mamà de n'Aimee, na Jenni, i ens ha fet uns maquillatges de Carnaval super xulos.


Moltes gràcies Jenni ha estat una activitat molt xula que als infants els hi ha fet molta il-lusió!

































Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog