Quaresma i Pasqua
Hola a tots!
Ja esteim a punt d'acabar un altre trimestre que ha estat d'allò més entretingut. Després del carnaval, vam començar a treballar la quaresma, contant primer el conte de "La Vella Quaresma" i després pintant la nostra s'àvia.
Tot seguit hem començat a parlar de la Setmana Santa i no us ho creureu, el primer que va sortir van ser els ous de Pasqua de xocolati! Així que vam voler fer els nostres propis ous (no comestibles) i jugar a que havia vingut el conillet a amagar-los.
Les passes a seguir van ser senzilles: el primer que vam fer va ser pintar els ous, retallar-los i plastificar-los per a què no es fessin malbé.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada