Quaresma i Pasqua

 Hola a tots! 

Ja esteim a punt d'acabar un altre trimestre que ha estat d'allò més entretingut. Després del carnaval, vam començar a treballar la quaresma, contant primer el conte de "La Vella Quaresma" i després pintant la nostra s'àvia. 

Tot seguit hem començat a parlar de la Setmana Santa i no us ho creureu, el primer que va sortir van ser els ous de Pasqua de xocolati! Així que vam voler fer els nostres propis ous (no comestibles) i jugar a que havia vingut el conillet a amagar-los.

Les passes a seguir van ser senzilles: el primer que vam fer va ser pintar els ous, retallar-los i plastificar-los per a què no es fessin malbé. 



I ja tenim els nostres ous de Pasqua preparats per emportar-los a casa!







Moltes gràcies,
Bea




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog