SIMULACRE EVACUACIÓ DEL CENTRE
El simulacre d'evacuació del centre d'ahir va ser tot un èxit!
Els fillets i filletes ho vam fer d' allò més bé i els bombers ens vam felicitar.
El simulacre d'evacuació del centre d'ahir va ser tot un èxit!
Els fillets i filletes ho vam fer d' allò més bé i els bombers ens vam felicitar.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada