SIMULACRE EVACUACIÓ DEL CENTRE

 El simulacre d'evacuació del centre d'ahir va ser tot un èxit!

Els fillets i filletes ho vam fer d' allò més bé i els bombers ens vam felicitar. 




 

Comentaris