Visita alumnes institut


Avui hem rebut la visita de tres alumnes del IES Pasqual Calvó i Caldés que ens han preparat una activitat relacionada amb la primavera. Ha estat una estoneta molt enriquidora on grans i petits ens pogut gaudir. 





 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog