SORTIDA A SA BIBLIOTECA

Divendres vam poder gaudir d'un dia diferent. Vam fer una visita a sa biblioteca d'es Castell on vam poder mirar llibres amb els nostres amics/gues, vam escoltar el conte de "La Balena" i  vam berenar i jugar una estona a s'Explanada. 

Un dia ben entretingut i diferent!
































Comentaris

Entrades populars d'aquest blog