SORTIDA A SA BIBLIOTECA
Divendres vam poder gaudir d'un dia diferent. Vam fer una visita a sa biblioteca d'es Castell on vam poder mirar llibres amb els nostres amics/gues, vam escoltar el conte de "La Balena" i vam berenar i jugar una estona a s'Explanada.
Un dia ben entretingut i diferent!




















Comentaris
Publica un comentari a l'entrada