Descobriments de primavera
Amb s'arribada de sa primavera es pati s'està omplint d'animalets que conviuen amb nosaltres. És important no fer-los mal, però és interessant observar-los i veure com són. S'altre dia amb una lupa els vam poder veure de ben a prop.









Comentaris
Publica un comentari a l'entrada