Normes
Durant tot el curs hem estat treballant les normes a classe. Algunes d'elles lestenim molt ben assolides i d'altres, en alguns moments se'ns "obliden".
A vegades no basta que ens les recordin i és que... una imatge val més que mil paraules! Així que anam a posar imatges a les normes de manera divertida.
En podeu rallar a casa, recordar-les i oferir estratègies davant situacions que puguin sorgir, sempre en positiu i emprant el llenguatge com a mitjà per resoldre qualsevol problema.



.png)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada