On el dia neix, neixen les flors
Com ja sabeu aquest cap de setmana l'Ajuntament des Castell fa activitats per a celebrar la primavera amb el nom de: "On el dia neix, neixen les flors".
Per col·laborar en l'engalanament del poble els fillets i filletes de l'escola ha elaborat corones de flors amb material reciclat, han quedat precioses!
Els grups de 4t d'Educació Infantil hem col.laborat elaborant aquestes corones tant vistoses inspirades amb l'artista francès Hervé Tullet.
Us animem a que us apropeu a la Plaça Explanada on es troben penjades.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada