LLETRES "J"
Avui han arribat dues lletres juntes!
Resulta que esta mañana nos hemos levantado con dolor de garganta y
sitiéndonos francamente mal. Nos hemos puesto una buena bufanda, pero la
bufanda nos apretaba y no nos dejaba respirar "JJJJJJJJ" ( es el sonido de jarabe,
jirafa, Juan...)
Com no trobàvem milloria hem anat al metge i ens ha receptat una medecina força
especial: Gelatinaaaaaaaaaaaaaaa. "JJJJJJJ" (és el so de Júlia, Jaycob, Joan...)
Hem fet gelatina a classe, l'hem provada i fins i tot hem jugat amb ella.
Un gran matí!





Comentaris
Publica un comentari a l'entrada