LLETRES "J"

Avui han arribat dues lletres juntes!

Resulta que esta mañana nos hemos levantado con dolor de garganta y

 sitiéndonos francamente mal. Nos hemos puesto una buena bufanda,  pero la

 bufanda nos apretaba y no nos dejaba respirar "JJJJJJJJ" ( es el sonido de jarabe,

 jirafa, Juan...)


Com no trobàvem milloria hem anat al metge i ens ha receptat una medecina força

 especial: Gelatinaaaaaaaaaaaaaaa. "JJJJJJJ" (és el so de Júlia, Jaycob, Joan...) 

Hem fet gelatina a classe, l'hem provada i fins i tot hem jugat amb ella. 

Un gran matí!













Comentaris

Entrades populars d'aquest blog