Dia de la Pau i la No-Violència
El dia de la Pau i la no-violència, vam treballar a partir del conte: L'arbre de l'amistat i vam reflexionar sobre quines coses podem fer per aconseguir que aquest arbre creixi fort i polid.
També vam visitar el racó que hi ha muntat a l'entrada de l'escola, amb contes i llibres relacionats amb aquesta temàtica. D'entre tots, ens va cridar l'atenció el de Mahama Ghandi i també el vam explicar.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada